5 jaar Kelgin Campers
2013 wordt een jubileumjaar vol leuke acties en mooie aanbiedingen, voor huurders en kopers.
Als we terugkijken op de eerste vijf jaar van Kelgin Campers overheerst de dankbaarheid. Werd in 2008 begonnen met de invoer van twee nieuwe campers van het eigen huismerk, inmiddels staan er zeven mooie campers te wachten op kopers en huurders. Naast het huismerk Kelgin deden in 2010 de merken Ilusion en Elnagh hun intrede.
In vijf jaar tijd is er een kring van klanten gegroeid, waarvan er al heel wat inmiddels trouwe klanten zijn. Het nieuwe motto van Kelgin, Partner in Campers, staat voor het bouwen aan langdurige relaties en maatwerk in allerlei vormen van samenwerking. Daarbij staat kwaliteit voorop en gaat Kelgin Campers steeds de uitdaging aan om deze kwaliteit in verhuur, verkoop en service voor de scherpst mogelijke prijzen te leveren.
2008, het jaar waarin Kelgin Campers van start ging, was ook het jaar van het begin van de bankencrisis en in het verlengde daarvan de economische crisis. De bedrijfsvoering van Kelgin was erop gericht om tegen lage kosten campers op de markt te brengen voor de scherpste prijs in Nederland. In crisistijd bleek deze aanpak echter ook de manier om tegen de stroom in een nieuw bedrijf te starten en uit te bouwen.
Via allerlei vormen van samenwerking en partnerschap wil Kelgin Campers nu camperaars laten profiteren van de opgebouwde kennis en ervaring. Op die manier blijft camperen voor meer mensen haalbaar en betaalbaar.